Polityka zwrotów
Możliwość zwrotu obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu pieniędzy.
Zwrotowi podlegają wyłącznie nieużywane produkty, które są w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś. Towar należy również zwrócić w oryginalnym opakowaniu.
Niektórych artykułów nie można zwrócić. Dotyczy to np. artykułów łatwo psujących się, takich jak żywność, kwiaty, gazety czy czasopisma. Nie przyjmujemy również zwrotów artykułów higienicznych i sanitarnych, materiałów niebezpiecznych oraz łatwopalnych cieczy i gazów.
Inne przedmioty, których nie można zwrócić:
* bony podarunkowe
* oprogramowanie do pobrania
*niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej
Aby móc dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Nie zwracaj zakupu do producenta.
W niektórych przypadkach zwrócona zostanie tylko część ceny: (jeśli dotyczy)
* Książki wyraźnie używane
* Płyty CD, DVD, taśmy wideo, oprogramowanie, gry, kasety magnetofonowe lub płyty winylowe, których opakowanie zostało otwarte
* Przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub brakuje w nich części i nie jest to nasza wina
*przedmioty, które nie zostaną zwrócone w ciągu 30 dni od daty dostawy
Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconych artykułów wyślemy Ci potwierdzenie odbioru e-mailem. Poinformujemy Cię również, jeśli zatwierdziliśmy lub odrzuciliśmy Twój zwrot środków.
Jeśli zatwierdzimy Twój zwrot pieniędzy, zostanie on przetworzony i automatycznie obciążony Twoją kartą kredytową lub pierwotną metodą płatności w ciągu określonej liczby dni.
Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy (jeśli dotyczy)
Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu środków, sprawdź najpierw swoje konto bankowe.
W razie potrzeby skontaktuj się z wydawcą Twojej karty kredytowej. Zanim zobaczysz zwrot pieniędzy, może minąć trochę czasu.
Jeśli to nie jest problem, skontaktuj się ze swoim bankiem. Przetworzenie zwrotu pieniędzy często zajmuje trochę czasu.
Zrobiłeś to, ale nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy? Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
Artykuły przecenione (jeśli dotyczy)
Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za produkty przecenione.
Wymiana (jeśli dotyczy)
Wymieniamy wyłącznie wadliwe lub uszkodzone elementy. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na ten sam przedmiot, napisz do nas e-mail za pośrednictwem formularza kontaktowego i wyślij przedmiot na adres Rooms 1318-19, 13/F, Hollywood Plaza, 610 Nathan Road, Mongkok, KL, 999077, Hong Kong SAR Chin.
Prezenty
Jeśli dotyczy to przedmiotu, który został zakupiony specjalnie na prezent i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz zwrot wartości zwracanego przedmiotu. Wyślemy Ci bon upominkowy zaraz po otrzymaniu zwracanego przedmiotu.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub obdarowujący najpierw sam otrzymał przedmiot, a dopiero potem Ci go przekazał, zwrócimy przedmiot osobie, która Ci go dała, a osoba ta zostanie powiadomiona, że otrzymałeś to odesłane.
Załatwić
Aby zwrócić przedmiot, należy go wysłać na adres Rooms 1318-19, 13/F, Hollywood Plaza, 610 Nathan Road, Mongkok, KL, 999077, Hongkong SAR w Chinach.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywasz na swój koszt. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty wysyłki zostaną odliczone od Twojego zwrotu.
Czas potrzebny na dotarcie przedmiotu zamiennego zależy od tego, gdzie się znajdujesz.
Jeśli wyślesz nam przedmiot o wartości przekraczającej 75 EUR, rozważ usługę wysyłki z opcją śledzenia lub ubezpieczeniem. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Zwrotowi podlegają wyłącznie nieużywane produkty, które są w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś. Towar należy również zwrócić w oryginalnym opakowaniu.
Niektórych artykułów nie można zwrócić. Dotyczy to np. artykułów łatwo psujących się, takich jak żywność, kwiaty, gazety czy czasopisma. Nie przyjmujemy również zwrotów artykułów higienicznych i sanitarnych, materiałów niebezpiecznych oraz łatwopalnych cieczy i gazów.
Inne przedmioty, których nie można zwrócić:
* bony podarunkowe
* oprogramowanie do pobrania
*niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej
Aby móc dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Nie zwracaj zakupu do producenta.
W niektórych przypadkach zwrócona zostanie tylko część ceny: (jeśli dotyczy)
* Książki wyraźnie używane
* Płyty CD, DVD, taśmy wideo, oprogramowanie, gry, kasety magnetofonowe lub płyty winylowe, których opakowanie zostało otwarte
* Przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub brakuje w nich części i nie jest to nasza wina
*przedmioty, które nie zostaną zwrócone w ciągu 30 dni od daty dostawy
Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconych artykułów wyślemy Ci potwierdzenie odbioru e-mailem. Poinformujemy Cię również, jeśli zatwierdziliśmy lub odrzuciliśmy Twój zwrot środków.
Jeśli zatwierdzimy Twój zwrot pieniędzy, zostanie on przetworzony i automatycznie obciążony Twoją kartą kredytową lub pierwotną metodą płatności w ciągu określonej liczby dni.
Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy (jeśli dotyczy)
Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu środków, sprawdź najpierw swoje konto bankowe.
W razie potrzeby skontaktuj się z wydawcą Twojej karty kredytowej. Zanim zobaczysz zwrot pieniędzy, może minąć trochę czasu.
Jeśli to nie jest problem, skontaktuj się ze swoim bankiem. Przetworzenie zwrotu pieniędzy często zajmuje trochę czasu.
Zrobiłeś to, ale nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy? Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
Artykuły przecenione (jeśli dotyczy)
Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za produkty przecenione.
Wymiana (jeśli dotyczy)
Wymieniamy wyłącznie wadliwe lub uszkodzone elementy. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na ten sam przedmiot, napisz do nas e-mail za pośrednictwem formularza kontaktowego i wyślij przedmiot na adres Rooms 1318-19, 13/F, Hollywood Plaza, 610 Nathan Road, Mongkok, KL, 999077, Hong Kong SAR Chin.
Prezenty
Jeśli dotyczy to przedmiotu, który został zakupiony specjalnie na prezent i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz zwrot wartości zwracanego przedmiotu. Wyślemy Ci bon upominkowy zaraz po otrzymaniu zwracanego przedmiotu.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub obdarowujący najpierw sam otrzymał przedmiot, a dopiero potem Ci go przekazał, zwrócimy przedmiot osobie, która Ci go dała, a osoba ta zostanie powiadomiona, że otrzymałeś to odesłane.
Załatwić
Aby zwrócić przedmiot, należy go wysłać na adres Rooms 1318-19, 13/F, Hollywood Plaza, 610 Nathan Road, Mongkok, KL, 999077, Hongkong SAR w Chinach.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywasz na swój koszt. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty wysyłki zostaną odliczone od Twojego zwrotu.
Czas potrzebny na dotarcie przedmiotu zamiennego zależy od tego, gdzie się znajdujesz.
Jeśli wyślesz nam przedmiot o wartości przekraczającej 75 EUR, rozważ usługę wysyłki z opcją śledzenia lub ubezpieczeniem. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.